sunnuntai 25. marraskuuta 2012

aihetta juhlaan

något att fira? 
kyllä vaan, marraskuussa on nimittäin tullut täyteen kokonaiset viisi vuotta siitä kun muutin ruotsiin, ja sitä jos jotain on juhlittava!
alunperin minun piti muuttaa tänne vain muutamaksi kuukaudeksi lähinnä opettelemaan parempi ruotsin kieli, mutta tänne sitä sitten vaan jäätiin. monet kyllä varoittelivat että niin saattaa käydä.
viidessä vuodessa minulle on tapahtunut paljon ja suuria. töiden ja kielen oppimisen lisäksi olen tavannut elämäni miehen ja saanut ihanan lapsen. asun kaupungissa jossa olen aina unelmoinut asuvani,  skål sille!

/ in november i am celebrating my five years in sweden. i moved here at first mostly to learn the swedish language, and also because i`ve always dreamed on living in stockholm. at first i thought that i would only stay here maybe for a few months, but here i am, still, happier than ever. lots of things have happened in five years and there is not one day i regret moving here.

12 kommenttia:

  1. Onnea!

    T: Vadelmavenepakolainen :)

    VastaaPoista
  2. Olivatko nuo kakkupalat niin herkullisia kuin miltä näyttävät? :)

    VastaaPoista
  3. What a lovely post! Glad you are happy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thank you! i often (specially when i´m tired and working) forget that things could be really different if i would have chosen to stay were i was for five years ago, and the fact that everything turned out just great makes me happy. life is good :)

      Poista
  4. Niin se vaan helposti käy että tänne jämähtää, itsellä kohta 17 vuotta Tukholmassa:) Onnea ja kippis viidelle vuodelle toivoo sisko joka ei voisi olla onnellisempi siitä että sai pikkusiskon lähelle!!! <3

    VastaaPoista
  5. Skål! Minä olin vain puoli vuotta kaaauan sitten, mutta sillä lailla sydän sinne jäi, että nyt kun on tullut pidempi tauko vierailuissa, niin aivan jo riipaisee sydänalasta.

    VastaaPoista