lauantai 21. tammikuuta 2012

wagamama

tänään testattiin keskustan wagamama-ravintolaketju ja minä pääsin testaamaan uusia kirkkaanvihreitä hiihtareitani. suosittelen (sekä hiihtohousuja että ravintolaa), varsinkin jos ihan umpikeskustassa sattuu pyörimään ja nuudelinälkä yllättää. tämä sijaitsee ihan lähellä rautatieasemaa, oli tosi kivalla tyylillä sisustettu & tilava (=lastenvaunut eivät olleet ongelma) ja listalta löytyi useampikin kasvisruokalaji niin että miehen oli melkein vaikea valita. plussaa olivat myös edamamet ja tofu, miinusta oman nuudeliannokseni mikroskooppisen pienet katkaravut. ne unohtuivat onneksi nopeasti kun kotimatkalla alkoi sataa lunta.
nyt on vuorossa vauvan nukutus ja lauantai-illan laatuviihde: go flight of the conchords!

/ we don`t eat so often out on restaurants nowadays, but today we went to wagamama which is located in the middle of stockholm city. nice, big place with many vegetarian alternatives! in my non-veggie-noodles though, the shrimps were sad and tiny, but i forgot it fast when it started to snow on our way back home.
now its time for saturday night entertainment: go flight of the conchords!

4 kommenttia:

  1. ja ihanat vihreet housut onkin!! (väri, joka eisovi mulle YHTÄÄN:( ) Onneksi saan ihailla sitä muilla:) Kiitos

    VastaaPoista
  2. Oi, Flight of the Conchords on ehdottomasti yksi lempparisarjoistani! Olen katsonut jaksoja vähän sieltä ja täältä. Ykkös- ja kakkoskaudet käsittävää dvd:tä olen säästellyt, että voisin järjestää viikonloppumaratoonin jonain viikonloppuna, kun ulkona on liikaa loskaa/pakkasta/tyhmää tai siihen, että olen/olemme kipeä(nä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mä en kyllä ikinä väsy kattomaan flight of the conchordseja. molemmat kaudet on katsottu pariin kertaan ja vielä vaan jaksaa! ihan mahtavia!

      Poista
  3. Mä oon käynyt viimeksi Lontoossa Wagamamassa vuonna nakki, mahtavaa että se löytyy jo länsinaapuristakin. Ainakin Lontoon pöperöt olivat tosi tosi jees.

    VastaaPoista